KALİTE POLİTİKAMIZ

Periyodik Muayene hizmetlerimizi üst düzeyde mesleki ve teknik uygulamalarla yürüterek yüksek kalitede hizmet vermeyi,

Bu amaçla yürütmekte olduğumuz Kalite Yönetim Sistemi’ni TS EN ISO/IEC 17020:2012 standardına ve TÜRKAK rehberlerine uygun olarak sürekli uygulamayı, geliştirmeyi ve etkinliğini iyileştirmeyi,

Muayene hizmetlerinde ulusal veya uluslararası düzeyde kabul görmüş, bilimsel yayınlarda tanımlanmış, güncel muayene metotlarını kullanmayı,

Sürekli müşteri memnuniyetini ve yasal şartlara uyumu birincil hedef edinmeyi,

Taahhüt edilen sürede, güvenilir, tarafsız ve kusursuz hizmet vermeyi,

Tüm muayene personelinin kalite sistemi uygulamalarını öğrenerek muayene politika ve prosedürlerine uygun çalışmasını sağlamayı, bunun için gerekli kaynakları ayırmayı ve kalite bilincini sürekli olarak besleyerek firma geneline yaymayı taahhüt ederiz.



Periyodik kontrol, belirli aralıklarla iş ekipmanlarını düzenli olarak
inceleyerek, olası arızaları tespit etmek ve önlemek amacıyla
gerçekleştirilen sistemli bir değerlendirme sürecidir.
Bu, işletmelerin güvenilirliğini artırmak, yasal düzenlemelere uyumu
sağlamak ve operasyonel mükemmeliyeti desteklemek için önemli
bir pratiktir.

İletişim

İOSB Mah. Bedrettin Dalan Bulvarı No:39 İpkas İş Merkezi Ofis No:97 Başakşehir/İstanbul Telefon:0212 945 88 45 GSM:0505 745 88 45 Fax:0212 945 88 45 Email:info@pintest.com.tr
© Copyright 2024 - Tasarım & Programlama: Artı Proses Kurumsal Hizmetler
×

Merhabalar.

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

×